اخبار دانشگاه
1402/8/6 شنبه
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه:
افزایش تعداد و تنوع رشته‌ های تحصیلی کاربردی در دانشگاه پیام نور

.


به گزارش روابط عمومی دکتر شجاعی فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در جمع روسای مراکز و مدیران دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به افزایش رشته های مخاطب محور این دانشگاه گفت: ما در دانشگاه نگاه تحول گرایانه نسبت به افزایش رشته‌ها داریم و خوشبختانه امسال رشته های بسیاری در سه مقطع به رشته های دانشگاه  اضافه شد که مبتنی بر نیازهای روز جامعه می باشند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور همچنین ادامه داد: خوشبختانه امسال در مقطع ارشد با وجود عدم برگزاری آزمون فراگیر تعداد دانشجویان کم نشد و علت آنهم افزایش تعداد و تنوع رشته‌ها بوده است.
دکتر شجاعی فرد درباره طرح آمایش اظهار داشت: آمایش چند ویژگی دارد که یکی از این ویژگی‌ها چابک سازی است و اصلی است که در تمام دنیا مورد توجه بوده و شامل حوزه جغرافیایی و منابع انسانی نیز می باشد همچنین دومین ویژگی آمایش ماموریت گرا کردن دانشگاه‌هاست یعنی هر دانشگاه در قالب تعریف شده آن فعالیت داشته باشد.
شجاعی فرد در ارتباط با افزایش اخذ واحدهای درسی دانشگاه پیام نور در ترم تابستان هم گفت: برخی محدودیت ها از جمله اخذ درس عملی برداشته شده است که کار دانشجویان را تسهیل می کند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر