اخبار دانشگاه
1395/9/2 سه‌شنبه
همایش جهادگران علم و فناوری در دانشگاه پیام نور مشگین شهر برگزار شد.

.

همایش  جهادگران علم و فناوری در دانشگاه پیام نور مشگین شهر برگزار شد.

به مناسبت هفته بسیج ، همایش  جهادگران علم و فناوری با حضور مسئولین شهرستان، اساتید و دانشجویان در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر برگزار گردید .

سید صادقی سرپرست دانشگاه پیام نور مشگین شهر  با اشاره به حضور میلیونی مردم در اربعین امسال در کربلا گفت: اگر امروز جهان اسلام و تشیع بر قله و بلندای افتخار و عزت در جهان نشسته است به برکت ماه محرم و صفر هست.

سید صادقی ادامه داد:  اگر اولین اربعین را جابربن عبدالله انصاری در خفقان کامل یزید و یزیدیان به جا آورد، امروز پرچمداران خمینی با رهبری داعیانه ی مقام معظم رهبری مراسم اربعین را با حضور میلیونی مردم از مذاهب مختلف به جا آوردند .

سرپرست دانشگاه پیام نور مشگین شهر به لزوم استفاده از علم در راستای تبدیل آن به فناوری و صنعتی سازی آن و همچنین بومی و کاربردی کردن دانش ها جهت حل مشکلات اقتصادی و کشاورزی تاکید کرد.

دکتر صحرانورد از اساتید دانشگاه ضمن عرض تسلیت بمناسبت ماه صفر و همچنین خبر ارتحال افتخار عالم تشیع مداح اهل بیت حاج سلیم موذن زاده اردبیلی، به سخنرانی پرداختنه و گفت: برمبنای آیات اگر عقل حجت درونی است علم محصول و خروجی این حجت است وکتاب مایه، اثر و اقدامی در راستای همین عقلانیت می باشد.

در انتهای این همایش از مخترعان و اساتید برتر شهرستانی تقدیر به عمل آمد.

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر