اخبار دانشگاه
1402/8/12 جمعه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل
بمناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

.

به نام خدا ۱۳آبان فقط چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و سیلی جوانان غیرتمند با تکیه بر قدرت الهی و پیروی از رهنمودهای امام راحل(ره) بر هیمنه پوشالی استکبار، و الگویی عملیاتی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی است .

۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تجلی ارادەی ملتی است که با پیروی از رهنمودهای امام راحل ابهت پوشالی جهانخواران را برملا کرد و با همتی عالی شیرینی پیروزی جبهه حق بر باطل را برای بار دیگر نمایان ساخت.

سه واقعه بزرگ تبعید حضرت امام راحل به ترکیه درسال 1342، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358نمونه ای از بصیرت انقلابی جوانان ایران اسلامی است که ندای مظلومیت ایرانیان را با خون خود فریاد زدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب به‌ویژه شهدای دانش‌آموز و دانشجو را گرامی داشته از دانشگاهیان پیام نور استان دعوت می‌ نمایم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 ابان ضمن اعلام وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی، جلوه‌ای عظیم از همبستگی ملی را با شعار ماندگار هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ابراز دارند.

دکتر ولی اله خوش طینت
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر