میان ترم نیمسال دوم
 
حفظ دانشگاه پیام نور ضروری است
نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین تأکید کرد: دانشگاه پیام نور باید حفظ شود چرا که عدالت عملی با دانشگاه پیام نور محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سیدکاظم موسوی در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل و جمعی از کارکنان و اساتید این دانشگاه تأکید کرد: در بسیاری از مناطق استان اردبیل شاهد درخشش دانشگاه پیام نور در تربیت نیروهای توانمد و پرتلاش هستیم.

وی با بیان این که هر تصمیمی در ایجاد محدودیت و یا تعطیلی این دانشگاه خلاف عدالت علمی است، افزود: نباید مراکز و واحدهای پیام نور ادغام یا تجمیع شود چرا که توسعه مناطق مختلف استان دچار مشکلات جدی می شود.
موسوی با تصریح بر این که شکل و شیوه تحصیل در این دانشگاه به گونه ای است که هم عدالت علمی و هم ارتقای کیفیت تحصیلی را در این مناطق در کنار امیدواری جوانان به تحصیلات دانشگاهی را فراهم ساخته است، خاطرنشان کرد: ما مخالفت خودمان را به طور جدی با هر تصمیمی درباره تعطیلی یا محدودیت این دانشگاه اعلام کرده و خواستار حمایت جدی برای توسعه این دانشگاه هستیم.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در این رابطه با دکتر حاج بابایی رئیس کمیسیون برنامه بودجه، دکتر ابراهیم نماینده مردم کرمانشاه و دکتر خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی به صورت تلفنی به گفتگو پرداخت و موافقت آنها را در حمایت از پیام نور کسب کرد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر