اخبار دانشگاه
1396/9/19 یکشنبه
مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر برگزار شد.

.

مراسم بزرگ داشت  16 آذر، روز دانشجو، در دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر و با حضور جمع کثیری از دانشجویان این شهرستان برگزار شد.

دکتر سید صادقی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی سال 32، آن شهدا را با بصیرت و آگاه توصیف کرد و یاد آور شد: شهدای امروز کشورمان ایران اسلامی، با همان منش و دیدگاهی که از ابتدا آن دانشجویان بصیر داشتند همان دیگاه را دارند و مهمترین این دیدگاه حفظ ارزشها و مبارزه با زورگویی است.

ایشان با اشاره به آتش افروزی اخیر رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل در خاورمیانه گفت: با تغییر اشخاص در ریاست جمهوری ایالت متهده آمریکا سیاست های خصمانه آمریکا نسبت به سایر کشورها هیچ تغییر نمیکند و آمریکا همان آمریکایی است که در همان دهه 1330بود.

سید صادقی ادامه داد: اکنون ترامپ  آن چهره خشن و استبدادی آمریکا را به جهان معرفی میکند و بر بینش و دیدگاه دانشجویان ما که آمریکا را محور شرارت میدانند صحه می گذارد.

میرعلی رحیمی زاد فرماندار شهرستان مشگین شهر که مهمان ویژه این مراسم بود طی سخنانی دانشجویان را قشر فرهیخته و نقاد جامعه معرفی کرد و افزود: نقد منصفانه همیشه سازنده و احیاگر است و دانشجویان عزیز خوشبختانه همیشه مرز تخریب و نقد را بدرستی تشخیص میدهند و برای داشتن جامعه ای با نشاط نقد عادلانه و براساس مبانی علمی را مطرح و ارائه  می کنند.

نماینده دولت در شهرستان مشگین شهر با اشاره به روحیه مطالبه گری دانشجویان فعال خاطر نشان ساخت: مطالبه گری و درخواست های در چارچوب قانون و مقررات کشور، همیشه دولت را پویا و سرزنده نگه میدارد و برای ارائه خدمات مطلوب تر سوق میدهد.

این مراسم با برنامه های متنوع و شاد از جمله: تئاتر و موسیقی سنتی ادامه یافت و در پایان از دانشجویان ممتاز علمی، فعالین فرهنگی و اردوهای جهادی بسیج دانشجویی تجلیل شد.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر