اخبار دانشگاه
1396/9/19 یکشنبه
مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اردبیل، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور پرشور دانشجویان و با سخنرانی فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد در سالن مراسمات این دانشگاه برگزار شد.

ولی شیرپور سرپرست دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان را در آن دانشگاه را متاسی از تداوم راه دانشجویان شهید دهه 30 دانست و افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد با مشارکت خود در انجام فعالیت هایی نظیربرگزاری کرسی های آزاد اندیشی، اردوهای جهادی، نشست های بصیرتی و مناسبتی، علاقه و عزم خود را برای داشتن جامعه ای انقلابی و اسلامی نشان میدهند.

شیرپور با اشاره به صحبت های جنجالی رئیس جمهور آمریکا و سخیف دانستن اضهارات او، تجمع اعتراض آمیز دانشجویان پیام نور واحد پارس آباد را به صحبت های ترامپ، ریشه در عمق بینش سیاسی دانشجویان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: ساختار رژیم مستکبر و جعلی اسرائیل رو به زوال است و یقیناً نصرت و پیروزی نصیب مسلمانان خواهد بود.

در ادامه نوری فرمانده  سپاه پارس آباد ضمن گرامیداشت 16 آذر، روز دانشجو را  روز بیداری ومقاومت در مقابل استکبار جهانی دانست  و تداوم برنامه های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها را خواستار شد.

ایشان دانشجویان را از افسران جنگ نرم توصیف کرد و بر لزوم حمایت های همه جانبه از دانشجویان فعال فرهنگی و علمی تاکید داشت.

پخش کلیپ، شعرخوانی و تجلیل از دانشجویان برتر در زمینه های علمی، فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های این مراسم بود که بمناسبت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد برگزار گردید.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر