اخبار دانشگاه
1396/11/23 دوشنبه
برگزاری نشت بصیرتی با موضوع نقش دانشگاهیان در حفظ ارزش های انقلاب در دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد

.

 

نشست بصیرتی با موضوع نقش دانشگاهیان در حفظ ارزش های انقلاب با حضور امام جمعه پارس آباد مغان در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد در سخنانی به تبیین نقش حوزه و دانشگاه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تاثیر دانشگاه در پیشرفت های کشور پرداخت و گفت: دانشگاهیان به همراه حوزه،  نقش اساسی در تحقق، تثبیت و استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند و  اینکه حضرت امام ره دانشگاهیان را حافظان اصلی انقلاب و رسالت دانشگاه را انسان ساز، استقلال طلب و حافظ ارزش های انقلاب می دانستند، نشان از جایگاه این قشر در برهه های مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی دارد.

 

ایشان با اشاره به دیدگاه مقام مظم رهبری که دانشگاهیان را چشمان بیدار جامعه و افسران جنگ نرم معرفی میکند افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی که یکی از آنها پیشرفت های قابل توجه در علوم مختلف است حاصل مجاهدتهای علمی دانشگاهیان است که در دنیا کم نظیر بوده و با وجود تحریم ها و دشمنی های استکبار جهانی به رهبری آمریکا هیچگاه متوقف نشده است.

 

امام جمعه پارس آباد در دیگر سخنانی به تشریح مسائل بین المللی پرداخت و  ادامه داد: عدم تعهد آمریکا به اجرای برجام که خود او یکی از متعهدین آن است، ایالت متحده آمریکا را در دنیا رسوا کرده است به طوریکه حتی متحدان اروپایی آمریکا نیز این کشور را بد عهد و میدانند.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر