اخبار دانشگاه
1395/12/22 یکشنبه
مراسم اختتمامیه دومین جشنواره نماز روز شنبه در دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اردبیل، دومین جشنواره نماز با حضور دکتر افسر روحی سرپرست دانشگاه پیام نور استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حسنی مسئول دفتر نمایندگی  نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان و جمعی از اساتید و دانشجویان، با انتخاب برگزیدگان این جشنواره در دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل خاتمه یافت.

این جشنواره که به همت  دفتر نمایندگی نهاد  مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان ، ستاد اقامه نماز و کانون قرآن و عترت دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل به مدت یک ماه برگزار شده بود، شرکت کنندگان آثار خود را در دو بخش ادبی و هنرهای تصویری ارسال کرده بودند که مورد ارزیابی و بررسی داوران مسابقه  قرار گرفت.

در مدت زمان دریافت  آثار در جشنواره نماز،  نمایشگاهی به منظور کسب نظرات دانشجویان و تاثیر آن بر نتیجه داوری  برگزار شده بود که بازدیدکنندگان نظرات خود را نسبت به آثار ارائه دادند.

در این جشنواره 24 اثر دریافت شده بود که در بخش عکس: سعید عیسی، بخش خطاطی: شبنم عدلی، بخش خاطره نویسی: ندا نظری، در بخش مقاله نویسی: شبنم عدلی، در بخش داستان کوتاه: زهرا داوری و در بخش فیلمنامه نویسی: علی فروتن به عنوان نفرات نخست معرفی شدند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر