اخبار دانشگاه
1396/12/16 چهارشنبه
نشست صمیمی رئیس دانشگاه پیام نور نیر با دانشجویان جهت حمایت از طرح‌ها و ایده‌های انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی و هنری

.

نشست صمیمی رییس دانشگاه  پیام نور واحد نیربا اعضای انجمن های علمی  و کانون های فرهنگی و هنری  دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد فدائیان رییس دانشگاه پیام نور واحد نیر  روز  سه شنبه با اعضای انجمن های علمی دانشجویی  و کانون های فرهنگی هنری در سالن جلسه دانشگاه دیدار وگفتگو کرد.

در این نشست صمیمی دبیران انجمن های علمی  و کانون های فرهنگی و هنری دانشجویی با ارائه گزارشی، عملکرد خود را در سال 96 تشریح و با بیان برخی از مشکلات دانشجویان، پیشنهاداتی را برای بر طرف کردن مسائل مطروحه ارائه دادند.

دکتر محمد فدائیان نیز در سخنانی ضمن تشکر از فعالیت های  ارزشمند دانشجویان در حوزه های مختلف، ابراز امیدواری کرد: در سال 97 شاهد برگزاری جلساتی و هماهنگی های  بیشتری با دانشجویان خواهیم بود، چون معتقد هستم برگزاری این چنین جلسات می تواند دانشگاه را در بالا بردن سطح رضایت مندی دانشجویان یاری نماید.

دکترمحمد فدائیان در خصوص استفاده از نظرات دانشجویان در حل مشکلات دانشگاه افزود: همیشه به این موضوع اعتقاد داشته ایم که بدون استفاده از خرد جمعی هرگز نمی توان در اداره دانشگاه موفق بود پس به همین خاطر از شما دانشجویان به عنوان قشر روشن فکر جامعه و قشری که از پتانسیل قوی بهره مند است می خواهم در تصمیم گیری های دخالت کرده و مسئولین را برای بهبود شرایط یاری دهید.

ایشان در پایان بیان کرد: کلیه مطالبات دانشجویان را بررسی و در جهت رفع آنها تلاش خواهد نمود و از دانشجویان انتظار داریم ایده ها و نظرات خود را برای بهبود شرایط ارایه نمایند تا مسئولین دانشگاه بهتر از قبل بتوانند به هدف اصلی خود که جلب رضایت کامل دانشجویان می باشند برسند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر