اخبار دانشگاه
1397/2/11 سه‌شنبه
بازدید فرماندار شهرستان نیر از دانشگاه پیام نور واحد نیر

.

به گزارش روابط عمومی: علیرضا علیپور فرماندار شهرستان نیر با حضور در دانشگاه پیام نور واحد نیر با اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه دیدار وگفتگو کرد.

در این دیدار دکتر محمد فدائیان سرپرست دانشگاه پیام نور واحد نیر، ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان جهت اهتمام به دانشگاه پیام نور واحد نیر، گزارشی از فعالیت های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه را ارائه داد.

در ادامه، دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد نیر مسائل و مشکلات تحصیلی خود را مطرح و راهکارهای مناسب جهت بهینه سازی خدمات دانشگاه ارائه کردند

علیرضا علیپور فرماندار شهرستان نیر، ضمن تشکر از پیشنهادات سازنده دانشجویان، از فعالیت، امکانات و فضای مناسب دانشگاه پیام نور واحد نیر اعلام رضایت کرد.

فرماندار شهرستان نیر، افزایش رشته های کاربردی و مهارتی مورد نیاز جامعه را یکی از جذابیت های دانشگاه ها معرفی کرد و گفت: رشته های دانشگاهی باید نیازهای تخصصی جامعه را مرتفع سازد و دانش آموختگان دانشگاهها از دانش و مهارت های کافی برای انجام امور برخوردار باشند

علیپور همچنین از ایجاد و اختصاص غرفه تولیدات صنایع دستی و هنری دانشجویان دانشگاه پیام نور در شهرستان خبر داد و نیز در خصوص مشکلات مطرح شده دانشجویان قول مساعدت های لازم را اعلام داشت.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر