اخبار دانشگاه
1397/9/26 دوشنبه
دانشگاه پیام نور مرکز خلخال با سازمان فنی و حرفی ای این شهرستان تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در راستای توسعه علم و فناوری و اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، با رویکرد اشتغال و کارآفرینی   و با هدف توانمند سازی دانشجویان و تلفیق آموزش های تئوری با دانش عملی، دانشگاه پیام نور مرکز خلخال با سازمان فنی و حرفه ای شهرستان خلخال تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

در جلسه مشترک دانشگاه پیام نور مرکز خلخال  با سازمان فنی وحرفه ای این شهرستان، دکتر امیر علی فرهنگ، توانمندسازی و مهارت‌آموزی دانشجویان جهت آماده‌سازی آنها برای ورود به بازار کار را از اولویت‌های اصلی  دانشگاه پیام نور بر شمرد و  بر لزوم همکاری های موثر دانشگاه با مراکز فنی و حرفه ای تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز خلخال، ارتقاء کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور را به عنوان مهمترین برنامه دانشگاه عنوان کرد و برگزاری کارگاهها، نشست های تخصصی و دوره های مهارت آموزی را خواستار شد.

پناهپور رئیس فنی و حرفه‌ای خلخال نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل با دانشگاه، توسعه مهارت‌آموزی در کنار تحصیل را برای دانشجویان فرصت مناسبی جهت ورود به بازار کار دانست و حداکثر آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه پیام نور اعلام کرد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر