اخبار دانشگاه
1395/6/2 سه‌شنبه
تیم والیبال جوانان اردبیل با پیروزی در بازی نهایی به مقام قهرمانی مسابقات والیبال جوانان کشور دست یافت.

.

مسابقات قهرمانی والیبال جوانان کشور که با حضور ۱۰ تیم از استان های کشور از هفته گذشته در اردبیل آغاز شده بود، در نهایت با قهرمانی و صعود این تیم به لیگ دسته یک خاتمه یافت.

تیم جوانان اردبیل که دیروز باغلبه به تیم یزد و صعود به مرحله فینال این رقابت ها صعود خود به رقابت های لیگ دسته یک کشور را قطعی کرده بود، در دیدار پایانی با نتیجه سه بر یک مقابل تیم قدرتمند فارس به پیروزی دست یافت.

این دو تیم در مرحله مقدماتی نیز در یک گروه قرار داشتند و یک بازی در این مرحله انجام دادند که در آن بازی تیم فارس توانسته بود تیم اردبیل را شکست دهد.

همین شکست در بازی امروز به انگیزه ای برای بازیکنان تیم اردبیل تبدیل شد و بازیکنان خوب و با استعداد اردبیلی توانستند در دیدار پایانی انتقام شکست مرحله گروهی را گرفته و به قهرمانی دست یابند.

والیبالیست های اردبیلی در دیدار فینال نمایش خیره کننده ای داشتند و توانستند به شایستگی تیم خوب و قدر فارس را با شکست مواجه سازند. سرمربی تیم جوانان اردبیل در این رقابت ها پوریا یزدان پناه از مربیان جوان و آینده دار کشورمان بود.

رقابت های والیبال جوانان کشور در دو گروه پنج تیمی برگزار شد، در گروه اول این رقابت ها تیم های اردبیل، فارس، همدان، کرمان و مرکزی و در گروه دوم تیم های کرمانشاه، یزد، بوشهر، خوزستان و البرز حضور داشتند.

در نهایت و پس از برگزاری بازی های دوره ای تیم های اردبیل و فارس از گروه اول و تیم های کرمانشاه و یزد از گروه دوم به نیمه نهایی صعود کردند که در این مرحله تیم اردبیل بر تیم یزد و فارس به تیم کرمانشاه غلبه کرده بود.

در این مسابقات ناصر جوادی به عنوان سرپرست تیم اردبیل، علی عباس زاده به عنوان منشی و داور مسابقات  همچنین آقایان مهدی کارگر و سید علی میر سیفی به عنوان حفاظت فیزیکی مسابقات، از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل بودند.

منبع: خبرگزاری مهر


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر